16.1.2017

IKÄVÄ BLOGGAAMISTA

Tein itselleni tasan yhden lupauksen alkaneelle vuodelle. Päätin, että vuonna 2017 keskityn kivoihin asioihin. Sellaisiin, jotka tekevät mut iloiseksi. Olen aika varma siitä, että blogin herättäminen uudelleen henkiin voisi olla tällainen kiva asia.

Vuosi 2016 oli aika rankka. Muutin vuoden aikana kaksi kertaa ja kävin läpi kutakuinkin kaikki elämän muutokset ja myrskyt, mitä nyt parikymppisen elämään voikaan kuvitella. Pärjäsin pitkään mainiosti, mutta joulukuussa en yhtäkkiä enää pystynytkään nukkumaan. Koin, että loppuvuodesta tapahtunut pieni kierähtäminen pohjamudissa sai mut ymmärtämään, miten tärkeää elämässä on pitää kiinni itselle tärkeistä asioista, eikä vain tarpoa eteenpäin tarpomisen vuoksi. 

Alle pari viikkoa sitten päätin ryhtyä tuumasta toimeen ja perustin uuden Instagram-tilin (@beautybysaanaminerva) meikkiavautumisia varten. Miten pöhköltä tämä voikin kuulostaa, olen kuluneiden parin viikon aikana lähinnä huokaillut ääneen sitä, miten mun olisi pitänyt palata meikkihömpötysten pariin jo niin paljon aikaisemmin. Jo pelkästään purkkien ja pakkausten kuvaaminen on innostavaa puuhaa. 

Viime viikonloppuna ostin ukulelen. Siitäkin olin haaveillut jo jonkin aikaa. 

Tänä vuonna haluan taas blogata sydämeni kyllyydestä kosmetiikasta ja keksittyä mun toiseen rakkaaseen harrastukseen, musiikkiin. 



Blogin pariin palaaminen on houkutellut jo kauan, mutta asiaa on keväästä asti hidastanut mun uusi kone, joka ei enää suostu yhteistyöhön mun kaikkien aikojen suosikkikuvankäsittelyohjelman kanssa. Kuvien kanssa on ollut muitakin hankaluuksia. Eniten niitä aiheuttaa yksinkertaisesti se, että olen ihan käsi tietokoneiden kanssa. (Kannan kaveripiirissäni lempinimeä Atk-Saana.)

Ihanaa, jos blogini löytyy vielä joidenkin lukulistoilta. Lupaan palata kirjoittamaan vähitellen. Ideioita on jo paljon, ja kunhan saan tekniset asiat kuntoon, tämä blogi voi saada (taas) uuden alun.

Jee, nähdään pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti