11.4.2016

TÄÄLLÄ MÄ TAAS OLEN!




Takana on ainakin viisi kokonaista bloggamatonta kuukautta.

En varsinaisesti päättänyt olla kirjoittamatta, niin vain pääsi tapahtumaan. Uusi opiskelupaikka ja ennenkuulumaton opiskelumotivaatio veivät mennessään, samoin kuin oheistuotteena tulleet uudet kaverit ja ainejärjestötoiminta. Kun palettiin lisättiin vielä niin kutsutut life happens -jutut, jotka ovat myös keskittäneet ajatuksiani toisaalle, on bloggaaminen saanut odottaa.

No, tässä sitä taas ollaan. Kiinnostus kosmetiikkaan ja meikkaamiseen ei ole kadonnut mihinkään ja elämän alkaessa asettua taas ainakin vähän enemmän raiteilleen, olen huomannut alkaneeni ideoida päässäni postauksia ja uusia tuotteita testatessani tuntenut kummallista tyhjiötä, kun uusia purkkeja ei olekaan tarvinnut kuvata. 

En ole vielä ihan varma siitä, millaisena blogini tulee jatkumaan. Pääpaino tulee varmasti olemaan kosmetiikassa, mutta toisaalta minun tekisi mieli purkaa tänne kaikenlaista muutakin hömppää. Myös videobloggaaminen kiinnostaa. Täytynee tutkailla ja tunnustella blogin tulevaa suuntaa - mutta joka tapauksessa - aion jatkaa tänne kirjoittamista.

Jättikiitos lukijoilleni, jotka ovat jaksaneet odottaa, eivätkä ole kadonneet mihinkään! Nähdään pian uusien postauksien parissa!

(Mun juttuja voi seurata myös Instagramissa (@saanaminerva) ja samalla nimimerkillä Snapchatissa!)


8 kommenttia:

  1. Jei! Gläd tu hav u bäk! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEE! Ihan parasta, että oon näin pitkän tauon jälkeen tervetullut takaisin!:)

      Poista
  2. MÄ KUULE JUST EILEN MIETIN, että missä sä oot?! :D Ikävöin sun nättejä kuvia ;) Ja mielellään luen muistakin aiheista kun kosmetiikasta, kaikki käy! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Kiva palata blogimaailmaan näin kivan vastaanoton jälkeen! <3

      Poista
  3. Täälläkin tuli monta kertaa ikävä sun kirjotuksia! Kaikki muutkin kuin kosmetiikkajutut kyllä kelpaa ja videot kanssa mainiosti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilahduttava kommentti, tosi kiva kuulla!:)

      Poista