29.8.2015

LOPPUKESÄN SUOSIKKIJUTTUJA

Jos olen noin muutenkin tylsä meikkaaja, olen ollut tänä kesänä vielä sata kertaa tavallista tylsempi. Olen viettänyt lähes koko kesän samalla naamalla. Normaalisti tiuhaan tahtiin vaihtuva huulipunakin on ollut melkein sama päivästä toiseen. Vaikka kesä on mennyt ihan muiden asioiden kuin meikkijuttujen parissa, olen kuitenkin ehtinyt innostua muutamasta tietystä tuotteesta, jotka esittelen teille pikaisesti. 

Benefitin Hoola-aurinkopuuteri on kevään Tuhkolman-reissulta mukaan napattu klassikkotuote, johon en ollut aluksi mitenkään erityisen hullaantunut. Hoola on minusta edelleen aika tavallinen, epäkäytännölliseen rasiaan pakattu, vähän ylihinnoiteltu, ei mihinkään suuntaan eritysen häkellyttävän ihmeellinen tyyppi. Siinä ehkä piileekin syy sille, miksi olen unohtanut hetkeksi toisen suosikkiaurinkopuuterini, Too Facedin Milk Chocolaten. Joskus tylsyys kiehtoo. Vaikka Hoola on aika perustavaraa, on siinä kaikki mitä aurinkopuuterilta haluan - sopivan neutraali sävy, mattaisuus sekä koostumus, joka levittyy siististi ja tasaisesti. 

NYX:in Butter Gloss -huulikiillot ovat olleet pari viimeisintä viikkoa parhaita kavereitani niiden kosteuttavuuden ja kätevyyden takia. Butter Glossit tuoksuvat karkilta, antavat huulikiilloiksi yllättävän paljon sävyä eivätkä tunnu tahmaisilta. Kaiken huipuksi Butter Glossit maksavat Beautyjoint.comissa viitisen euroa. Nämä ovat olleet kivoja vaihtoehtoja huulipunalle, joka tuppaa tällä hetkellä näyttämään kuivilla huulillani vähän epäimartelevalta. Omistan viisi Butter Glossia, joista kuvaan pääsivät suosikkini, eli lämmin pinkki Peaches and Cream ja viileämpi pinkki Strawberry Parfait.

MAC:in Strobe Creamin matkakoko on ollut minulla satunnaisessa käytössä viime talvesta asti. Se on palannut suosikkieni joukkoon taas nyt, kun olen innostunut uudestaan mineraalipohjasta. Koska en halua kasvojeni näyttävän elottoman mattaisilta, olen levittänyt mineraalimeikkipohjan alle aina Strobe Creamiä, joka antaa luonnollista hehkua. 

Muita kaavoihin kangistuneita?
Löytyikö postauksesta omia suosikkejanne?

2 kommenttia:

  1. Tänä kesänä olen ollut myös tosi tylsä meikkaaja. Mutta on se niinkin, että rutiinit tuovat arkeen helppoutta, kun osaa vedellä viivat selkärangasta. Minulla on usein sama pohja, vaihdan vaan huulipunaa.:)

    VastaaPoista
  2. Kesällä iskee aina meikkikooma! Sataa/hikoiluttaa liikaa, plääh! :D Onneksi tulee syksy, että saa taas meikata. :D

    Butter Glossit on kyllä parhautta. :)

    VastaaPoista