27.8.2015

LAISKAN BLOGGAAJAN PALUU

Heippa taas! Blogini sammahti pienille kesäunille ilman ennakkovaroituksia. En suunnitellut pitäväni näin pitkää taukoa tai ylipäänsä taukoa ollenkaan. Opiskelun, työn ja blogin sekä ihan vaan elämän yhdistäminen on tuntunut hankalalta ja uudelta, ja olen jatkuvasti lykännyt uuden postauksen kirjoittamista. Mitään sen dramaattisempaa syytä blogitauolle ei ole ollut, kaikki on tosi hyvin! Kiitos, kun olette pysyneet mukana hiljaiselosta huolimatta!


Tässä muutama fun fact lähiajoilta:

- Uusi opiskelupaikkani on superihana ja tunnen olevani oikealla alalla ja sen lisäksi vielä parhaiden ihmisten kanssa. Olen tuntenut lähipäivinä ihan pakahduttavan syvää kiitollisuutta siitä, että jaksoin raataa keväällä itseni sisään huipputyyppien, -tapahtumien ja -kurssien keskelle. Herkkää ja dramaattista, mutta hankala säästellä ylistyssanoja, kun elämä tuntuu loksahtaneen paikoilleen. 

- Roaccutan-kuurin kanssa menee loistavasti. Koska Roa-postauksia on toivottu, tarkempaa analyysia aiheesta tippunee piakkoin! 

- Hankin vihdoin Naked-paletin ensimmäisen version ja olen ihan hulluna siihen. 

- Kosmetiikkaostokseni ovat olleet kesän aikana hyvin hillittyjä. Olen hankkinut äsken mainitsemani Naked-paletin sekä Idun Mineralsin meikkipohjan, pari huulipunaa ja ripsarin. Ennen kuin tulette onnittelemaan, voin kertoa tuhlanneeni laukkuihin. Kiinnostaisikohan ketään laukkupostaus tai pari näiden meikkijuttujen seassa?

- Olen kuunnellut koko kesän nonstoppina Robinia. Tästä olen ainoastaan ylpeä. 

Otan ilomielin vastaan postaustoiveita!

7 kommenttia:

  1. Täällä ollaan edelleen! Kerro meille Naked-paletista! Oot muuten ihan lumoavan kaunis, jäin vain tuijottamaan kuvaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistavaa, pyyntö kuultu! Ja voi, ihanasti sanottu! Kiitos.:) <3

      Poista
  2. Robinista kuuluu olla ylpeä!! :D Ja kiitoksia muuten; kaikista näistä sun huulipunakuvista johtuen tämäkin Saana hullaantui huulipuniin.
    t. Saana 23v Hyvinkäältä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totta vie! Mahtavaa kuulla, että oon saanut muutkin huulipunakoukkuun!:)

      Poista
  3. Odotan jo innolla arvostelua ja kuvia Naked -paletista :) Ja laukuista kiinnostaisi myös lukea! :)

    VastaaPoista
  4. Odotan jo innolla arvostelua ja kuvia Naked -paletista :) Ja laukuista kiinnostaisi myös lukea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, ettei mun tarvitse pitää laukkuinnostustani enää sisälläni! Laukkupostaus ja luomiväripalettipostaus ovat tulossa piakkoin:)

      Poista