23.6.2015

ALELÖYTÖJÄ KOSMETIIKKABLOGGAAJAN LOGIIKALLA

Jotkin hypetyksen kohteeksi päätyneet tuotteet ovat minusta suorastaan luotaantyötäviä. Överiksi mennyt hehkuttaminen luo niin suuret odotukset, ettei tuotetta lopulta edes tee mieli kokeilla. En tiedä, harrastaako joku muu samanlaista ajattelua, mutta ainakin minä olen puolivahingossa skipannut jos jonkinmoista aarteeksi kehuttua tuotetta aina meikkimunista misellivesiin. Yksi tälläisistä tuotteista on myös Batisten kuivashampoo.

Jostain syystä kuitenkin pysähdyin viime viikonloppuna hipelöimään Sokoksen alennusmyyntien Batiste-laareja. Olen lukenut Batisten kuivashampoista valtavasti hyvää, mutta kaikkiin muihin kuivashampoisiin, paitsi Lushin No Droughtiin tähän mennessä pettyneenä en ole uskaltanut kokeilla. Nyt, kun syön muun kropan lisäksi myös päänahkaa kuivattavaa Roaccutania, eikä hiuksilleni tarvitse näyttää vettä ja shampoota kuin maksimissaan pari kertaa viikossa, mieleni on ilmeisesti tehnyt kokeilla uusia juttuja ihan vaihtelun vuoksi. Puhtaudestaan huolimatta hiukseni kun kaipaavat päivittäin kuivashampoon antamaa kuohkeutta ja rakennetta, jota mikään lakka tai muotovaahto ei minulle anna. Nappasin mukaan 5,90 euroa maksaneen pullollisen Originalia, testasin kotona ja tykästyin. Olin ihan ällikällä lyöty ja innoissani, sillä olin varautunut isoon pettymykseen tai korkeintaan keskinkertaiseen tuotteeseen. Sitten hankin samaan hintaan raikkaan kukkaiselta tuoksuvan Limited Editon -version, Bloomin, tykästyin siihenkin, ja no, arvatkaa mitä...

Batiste_dry_shampoo
...Ostin eilen vielä toiset kappaleet molempia jemmaan. Ostamalla säästää, ja niin edelleen. Mutta hei oikeesti, kulutan kuivashampoota nyt ennennäkemättömän paljon, joten ihan saletisti ansaitsin nämä. Eipähän tarvitse hetkeen hankkia!

En ole yleensä tykännyt yhtään hiuksiin suihkutettavista kuivashampoista. Ne ovat tehneet hiuksistani höttöiset ja sameat, suorastaan ällöt. Tämän takia olen kikkaillut jo yli vuoden päivät Lushin jauhemaisella No Droughtilla, joka on ihanaa, mutta myös kallista ja sotkevaa. Suosisin aina mieluiten luonnollisempaa, mutta näppäryytensä ansiosta Batiste on nyt vienyt voiton. Kun hiuksiin saa hetkessä raikkautta niin niiden ulkonäön, tuntuman kuin tuoksunkin puolesta, ja kuontalo muuttuu samalla suihkauksella paljon vähemmän itsepäisemmäksi ja enemmän kuohkeiksi, on valinta aika selvä. Heippa siis hetkeksi, Lushin kuivashampoo ja tervetuloa, Batiste!


Muita Batisten kuivashampoon nimeen vannovia?
Muita alennusmyyntihamstraajia?

4 kommenttia:

  1. Batisten nimeen vannova ilmoittautuu!
    Nyt ostin kyllä pitkästä aikaa klippoteketin kuivashampoon kun oli huokeampi hinnaltaan ja ainakin ennen tykkäsin siitä. Saas nähdä onko mieli muuttunut Batisten jälkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Mä oon kokeillut Klippoteketiä, mutten - yllätys, yllätys - tykännyt. Mutta mä oonkin tämmönen vaikee tapaus mun vaikeiden hiuksieni kanssa!:D

      Poista
  2. Mulla Batisten ohi meni Bangerheadin Fresh me up!, mutta se on kyllä valitettavasti kans puolet kalliimpaa ja saatavilla vain netistä. Toisaalta en ole testannut vasta kuin yhden Batisten niin ehkäpä mieli vielä joskus muuttuu.

    VastaaPoista
  3. Batisten XXL Volume kuivashampoo on mun mielestä paras, tukkaan saa aivan huikeaa tuuheutta :)

    VastaaPoista