8.4.2015

HARMITUSPURKKI


DSC_3483
Teen harvoin hutiostoksia. Meikkilaatikossani on paria poikkeusta lukuunottamatta pelkästään superrakkaita ja rakkaita tuotteita. Jos minun pitäisi kuitenkin valita yksi tuote, jonka hankkiminen tuotti jättimäisen pettymyksen ja harmituksen, valinta osuisi sekunnin murto-osan miettimisajan jälkeen yllä näkyvään lasipurkkiin. 

En vain ole päässyt sisään paljon kehutun Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow Pomaden parhauteen, vaikka kuinka olen yrittänyt. 
DSC_3484
Tilasin pari kuukautta sitten BeautyBaysta kylmänvaaleahiuksisille suositellun Taupe-sävyn, joka on kerrankin oikeasti kylmä, eikä taita oranssiin. Sävy näytti purkissa hyvältä ja nyökkäilin tyytyväisenä jo ennen kuin dippasin siveltimen purnukkaan.

Mutta herranjumala mikä pigmentti! Ensimmäistä kertaa ikinä valitan pigmenttisyydestä. Tuote on niin pigmenttistä, etten tiedä kuinka hennoin ottein sitä tulisi levittää, jotta lopputulos ei olisi voimakkaan värinen kulmakarvapalkki keskellä vaaleita kasvoja. Olen kokeillut levittää Dipbrow Pomadea sekä kulmakarvasiveltimellä että ohuella silmänrajaussiveltimellä ohuita ja hentoja viivoja kulmien sekaan vetäen. Mutta ei, kamalalta näyttää. Niin kamalalta, etten halunnut edes kuvata lopputulosta. Ainoa kulmakarvojeni osio, johon Dipbrow Pomade sopii on kulmakarvojen häntä, mutta ihan niin täsmätuotetta en näppärien tuotteiden ystävänä kuitenkaan etsinyt. Mieluusti sama tuote hännälle ja lopullekin karvarivistölle, kiitos. 

Kyseinen kulmatuote on yrittänyt pilata monta päivääni. Joka hemmetin kerta, kun olen sitä laittanut, olen päätynyt pesemään värin paniikissa pois. Ja se ei ole muuten ihan helppoa, sillä Dipbrow Pomade tarraa ihoon kuin tatuointi. Anastasia oli muun muassa myöhästyttää minut työhaastattelusta, koska tajusin juuri ennen lähtöä näyttäväni ihan vihaiselta mieheltä. Kulmat kun nyt vain vaikuttavat aika paljon ilmeeseen.
DSC_3485-2
Verrattuna suosikkikulmakynääni Lumenen Blueberry Eyebrow Penciliin sävyssä 2 Anastasian Dipbrow Pomaden Taupe on viileämpi ja tummempi. Vaikken ole sataprosenttisen tyytyväinen Lumenen kulmakynän sävyyn, pitäydyn silti ennemmin vanhassa tutussa kuin tässä uudemmassa tulokkaassa. 

Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow Pomade ei ole missään tapauksessa sysihuono tuote, se ei vain sovi omiin kulmakarvamieltymyksiini. Nyt etsinnässä olisi mahdollisimman luonnollista jälkeä tekevä kynä, josta löytyisi tarpeeksi vaalea ja kylmä sävy. Olen harkinnut Stilan vedenkestävän kulmakarvatussin hankkimista, mutta kuvissa parhaimmalta näyttävä Medium-sävy tuntuu olevan loppu kaikkialta. Nyyh. 


Oletteko te tykänneet Anastasian Dipbrow Pomadesta?
Mitkä ovat teidän suosikkikulmatuotteenne?

8 kommenttia:

  1. Ite ostin samaisen tuotteen värissä Ebony ja olin itse väriin aika pettynyt - halusin MUSTAA, tai oikeastaan tummanharmaata, en kylmää tummanruskeaa. Taupe ja Ebony yhdessä voisivat olla aika hyvä yhdistelmä mun kulmille, mutta tuolla tosiaan saa helposti ihan liian vahvat kulmat. Mä oon onnistunu parhaiten sillä että otan niin vähän tuotetta siveltimeen kuin vain ikinä, ja töpötän 95% väristä kämmenselkään ennen kulmiin laittoa. Siitä kämmenselästä sitten lisäilen väriä kulmiin tarpeen mukaan, eli tuote on tosi kuivaa ja sitä on _todella_ vähän, kun se naamaan asti päätyy. Silloinkin saa olla tarkka, mutta saan sellaiset kulmat kuin haluan. Rakastan tämän pysyvyyttä kylläkin, mun kulmat kun on olemattomat ja päivän päätteeksi kulmat on yleensä kadonneet tuhkana tuuleen ja mustalla tukalla kulmakarvaton lookki ei ole se imartelevin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on varmaan sopivampia tummahiuksisille kuin mun kaltaisille sekä vitivalkoisen naaman että vaaleat hiukset omaavalle. Olin tosi yllättynyt värin vahvuudesta, koska kaikissa YouTube-videoissa lopputulos näytti vaaleimmilla sävyillä aina niin luonnolliselta!

      Poista
  2. Mä en ole edes harkinnut tuon hankkimista, en ole oikein jaksanut opetella puuterimaisenkaan kulmavärin käyttöä. Kynänkin kanssa piirtely vaati multa aikoinaan paljon harjoitusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kulmat ovat musta ylipäätään se kasvojen hankalin alue, koska pienikin muutos vaikuttaa koko kasvojen ilmeeseen välittömästi! Mä käytän kynää ja puuterimaista väriä vuorotellen, tällä hetkellä on meneillään kynäkausi sen helppouden takia.:)

      Poista
  3. Mä oon vannoutunut "youtube-kulmakarvojen" ystävä, eli teen itsellekin todella terävät, häivytellyt kulmat joiden alareunan sitten putsaan vielä peiteaineella. Siihen tarkoitukseen tää on kun luotu ja pitäiskin ostaa just tää Taupe ton mun Ebonyn kaveriks niin sais tehtyy oikeen kaksväristä liukua kulmiin :'D Mut joo, ei toi ihan kaikille kyllä oo koska vaatii just vähän aikaa ja tekniikan opettelua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti tämä sopisi tohon sun kuvaamaan kulmakarvamalliin.:) Mä tykkään värittää kulmani välillä hiusteni väriin verrattuna suhteellisen tummiksi, ja siksi olinkin ihan ihmeissäni, kun Taupe osoittautui niin käsittämättömän voimakkaaksi sävyksi!

      Poista
  4. Oon vähän myöhässä asiassa, mutta...

    Anastasialla on myös samanvärinen kulmakynä (verrattuna tuohon Dipbrow Pomadeen)! Oikealta nimeltään siis Perfect Brow Pencil ja samaisessa sävyssä Taupe. Meikäläinen käyttää sitä juuri paraikaa, joten tuli heti mieleen, että voisit tykätä siitä. :) Se on aika kova, joten sillä ei vahingossakaan saa liian äksyjä kulmia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooh! Kiitos vinkistä! En ymmärrä miksi mun piti ylipäätään mennä ostamaan tuo DipBrow Pomade kynän tai puuterimaisen värin sijasta, kun tiesen olevani enemmän puuteri- ja kynäihmisiä...

      Poista