26.3.2015

RAJATTOMANA

Huippukekseliäs otsikko, mutta siitä viis. Toivottavasti ette häiriinny myöskään puhelinlaatuisista pikselimössökuvista.
IMG_5386
Olen taatusti kirjoittanut täällä aikaisemminkin siitä, kuinka silmämeikkiini kuuluuvat aina sekä rajaukset että ripsiväri, ei koskaan ainoastaan toista edellä mainituista. Pelkästään ripsaria sisältävä silmämeikki on mielestäni aina korostanut silmieni pyöreää muotoa ja ripsieni hentoutta. 

Joko olen käyttänyt aikaisemmin vääränlaista ripsiväriä tai sitten vain muuttanut mieleni, mutta kun pari viikkoa sitten päätin skipata rajausvaiheen, olenkin päätynyt pitämään pidempää taukoa jokapäiväiseen meikkirutiiniini kuuluvasta, minua uskollisesti palvelevasta Bobbi Brownin mustasta geelilineristä. 
IMG_5345-2
Rajaukseton silmämeikki on yllättävän raikas. Ja ripsetkin näyttävät jotenkin maagisesti pidentyneiltä! Mustien rajausten hetkellinen hylkääminen on myös jättänyt enemmän pelivaraa huulimeikin tekemisessä. Räikeä huulipuna ei näytä arkimeikissäkään överiltä, kun silmät ovat hillityn huolitellut.


Koska en tunnetusti tyydy koskaan mihinkään ja etsin aina parempaa, kuulisin teiltä nyt mielelläni vinkkejä vähän huomaamattomapien rajausten kuin minulle tyypillisten kissarajausten tekemiseen. Tykkään rajauksista, mutta helposti huomion koko muulta meikiltä varastavat paksut rajaukset alkavat olla naamassani jo vähän so last season. Haluan kokeilla jotain uudenlaista. 
Tuotteita? Tekniikoita? Olen ihan pihalla!

9 kommenttia:

  1. Mä oon käyttänyt rukseeta kajalia ja sitten sutannut/pehmentänyt sen, jos en haluu pelkällä ripsarilla mennä, mutten kuitenkaa haluu kunnon näkyviä rajauksia! :) Saa tosi pehmeen lopputuloksen! Mä en nimittäin itekään osaa olla oikein pelkällä ripsarilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näytti kuvien perusteella niin hyvältä, että taidan klikata tuon L'Orealin kynän heti ostoskoppaani Feeuniquella! Holtiton ostelija vauhdissa...:D

      Poista
    2. Oi ihanaa! haha se on tuttua se ;)

      Poista
  2. Clarinsin 3-Dot Liner voisi olla seuraava aluevaltaus. Se on nestemäinen rajaustussi, jossa on kolme erillistä kärkeä. Tarkoitus on töpöttää rajaus pisteittäin ripsien juureen, jolloin se ei näytä niin rajatulta. Kannattaa ottaa ystävämme Googlen kuvahaku apuun, että ymmärtää mistä on kyse. Tuntuu, etten osaa yhtään selostaa sen käyttöideaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistankin lukeneeni noista pari vuotta sitten ja ihmetelleeni, että mitä kummaa! Kuvien perusteella vaikuttaa oikein fiksulta kapistukselta, joka voisi sopia juurikin mun rajaustarpeisiin!

      Poista
  3. Sulla on isot silmät, joten ihan vaan sisärajaus varmasti toimisi! Tai sitten pehmeät kajalrajaukset, jotka häivytetään sumuisiksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sisärajauksista mulle on jäänyt traumat teinivuosista, vaikka uskoisin, että ne saattaakin oikeasti jopa sopia mun silmiin. Kajalrajauksia haluan kyllä ehdottomasti kokeilla!:)

      Poista
  4. Tiijätkö just eilen mietin että mitä hittoa mie teen omille silmille! :D Miulla on kanssa tapana vetäistä silmiin mustat rajaukset, koska pelkällä ripsivärillä tuntuu jotenkin että silmät näyttää niin laimealta. Varsinkaan kun ei ole ollut pitkään aikaan ripsenpidennyksiä, niin omat tynkäripset on vähän..nooh olemattomat. Rajaukseton silmämeikki näyttää siulla kyllä ihanan raikkaalta ja siulla on kauniit ja pitkät ripset! Täytynee vähän itsekin opetella raikkaampaan silmämeikkiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Hiustenpidennyksiä käyttäneenä voin hyvin kuvitella, miten kalju ja valju olo on ripsenpidennysten jälkeen...

      Poista