13.2.2015

SILMÄLASIPOSTAUS!

Olen ilmeisesti ottanut vähän reippaamman varaslähdön muutosten vuodenaikaan, eli kevääseen. Ensin meni vaihtoon ihonsävy, sitten hankin nuo kuvissa näkyvät jutut. Maanantaina hiukset pääsevät vuorostaan ammattilaisen käsittelyyn. Tuo ensiksi mainittu kuulosti muuten sen verran radikaalilta, että pakko selventää tähän väliin, ettei kaapistani löydy mitään itseruskettavaa vahvempaa...
IMG_3438-horz
Bongaa kuvista pinkki tiskirätti




Olen ollut ahkera piilolinssienkäyttäjä vuodesta 2009. Niin ahkera, että viime keväänä sain näöntarkastuksesta kotiinvietäväksi uusien vahvuuksien lisäksi myös piilolinssikiellon. Vasta kiellon pakottamana aloin ensimmäistä kertaa edes harkita silmälasien hankkimista. Olin nimittäin ollut koko ikäni vakuuttunut siitä, ettei minun ja lasien yhteiselo voisi olla kovin viehättävää katseltavaa, sillä kasvoni ovat pyöreät ja monet kehykset näyttävät päässäni ihan hölmöiltä. Silmälasit olivat se viimeinen vaihtoehto, johon olin valmis vasta, kun sokeutuminen uhkaisi.

Talvella silmäni alkoivat taas kiukutella ja lopulta vähintäänkin raivota kuivan ilman innoittamana. Kuiva ilma, kuivat silmät ja piilolinssit olivat sellainen killerikolmikko, että näytin pahimpina päivinä silmäni shampoolla pesaisseelta. Au. Pakko saada lasit -fiilis napsahti päälle jokunen viikko sitten, kun sovitin ystäväni kivoja laseja. Onneksi. Samana päivänä säntäsin Instruun, sovitin noin miljoonia kehyksiä ja tein lopulta varauksen ihan ensimmäisenä sovittamistani. Olen harvoin yhtä spontaani isojen hankintojen kanssa, mutta kun huippuhyvät kehykset löytyivät -80% alennuksella, ei tehnyt enää mieli aikailla. Viikon päästä omistinkin jo lasit, vaikka olin varautunut kolmen viikon odotukseen. Nopsaa toimintaa!

Vaikka olen käyttänyt ihkaensimmäisiä lasejani vasta viikon, en enää osaisi olla kokonaan ilman näitä. Vaikka aion varmasti tulevaisuudessakin käyttää piilareita, lasit olivat paras ostos pitkään aikaan. Silmäni tuntuvat pitkästä aikaa terveiltä ja silmälasien ansiosta naama näyttää suhteellisen heränneeltä vaikka suoraan sängystä nousseena. Jes!

18 kommenttia:

  1. Sopivat sulle ihan mielettömän hyvin! Mäkin olen ahkera piilarien käyttäjä ja kyllä varsinkin keväisin silmät pistää vastaan.. Ps. Mikä puna sulla on huulilla? Supernätti! : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, ihana kuulla! Kiitos.:) Mä elin monta vuotta onnellisesti piilareiden kanssa. Vasta ehkä pari vuotta sitten havahduin ekaa kertaa siihen, että mun silmät on usein aika arat ja punaiset, ja oireet paheni siitä vähitellen. En edes halua ajatella minkälaiseen jamaan olisin näköni ajanut, jos en olisi malttanut hankkia laseja!

      Näissä kuvissa mun huulissa on muistaakseni Wet'n'Wildin Nouveau Pink ja MAC:in Creme Cup sekoitettuna.:)

      Poista
  2. Kivat lasit! Ne tuo kyllä yleensä mukavasti ilmettä kasvoille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Tuntuu, että pahimpinakin pandasilmäpäivinä näytän suhteellisen skarpilta näiden ansiosta. Ja kiitos.:)

      Poista
  3. Hurjan kivat lasit! :) ja ihanan sävyinen huulipuna myös, niin kuin ylempänä jo kommentoitiin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.:) Mahtavaa, että muutkin kuin minä tykkää!

      Poista
  4. Todella hyvin sopii sun kasvoille! Wau:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, oon siis ilmeisesti tehnyt ihan kelpovalinnan kehyskaupoilla. Kiitos!:)

      Poista
  5. Aivan täydellisen malliset lasit sinun kasvoillesi :) Upeat!!<3

    VastaaPoista
  6. Lasit käyvät sulle todella hyvin ja huulipunan sävy heti iski silmään, tykkään!! ♥

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Nää tuntuu vaan entistäkin paremmalta ostokselta kaikkien kivojen kommenttien jälkeen! Kiitos.:)

      Poista
  8. Aivan ihanat lasit, sopii sulle tosi hyvin!:) ja ihastuin tuohon huulipunan sävyyn, täydellinen♥ mäkin omistan lasit, mutta jotenkin en vain osaa pitää niitä :D piilareita kokeilin ja ne voisin ottaa kyllä samantien käyttöön koko aikaiseksi! ihana blogi sulla muuten, jäinkin lukijaksi!:)

    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas en enää meinaa osata käyttää piilareita. Mulla on tänään eka piilaripäivä pitkään aikaan ja naama näyttää jotenkin niin tyhjältä ja väsyneeltä, kun oon tottunut ilmettä skarppaaviin laseihin!

      Kiitos ilahduttavasta kommentista!:)

      Poista